poniedziałek, 12 maja 2014

Carbonara

     Dzisiaj na tapecie moje ulubione jedzenie, czyli: kluski, kluseczki, makarony. A zaczniemy od potrawy, którą lubię najbardziej czyli Carbonary. 



     Nie będę was oszukiwać, że póki co najlepszą Carbonarę jadłam w pizzerii Presto. Jeśli wiecie na samej ulicy Piotrkowskiej, mamy aż trzy restauracje Presto i może Was zaskoczę, ale najlepszą Carbonarę jadłam (i to kilkakrotnie) na Piotrkowskiej 142. Nie wiem czy zależało to od chwilowych wymagań mojego podniebienia, czy rzeczywiście od kucharza, ale w pozostałych restauracjach Carbonara nie powalała. Z tego co wiem cena Carbonary jest stała dla wszystkich restauracji Presto i wynosi 18,50zł.

     Kolejnym dość ciekawym miejscem w którym jadłam całkiem przyzwoitą Carbonarę jest Sylvio- Spaghetti Bar. Jest to miejsce, w którym można dosłownie przysiąść na chwilę i zjeść ciepłe kluchy. Zaskoczył mnie sposób podania potrawy w plastikowych naczyniach, chociaż mi osobiście to nie przeszkadzało, szczególnie, że nie miałam czasu na wszystkie ceregiele związane z rachunkami i tym podobnymi. Makaron serwowany z wielkiego metalowego pojemnika rodem ze szkolnej stołówki, natomiast o całkiem przyzwoitym smaku. Jedyna rzecz do której ja osobiście bym się przyczepiła to makaron jest dość  tłusty, ale jak na studencką kieszeń (5,8zl !!!) i dosłownie 5 minut na posiłek jest ok.


     Ostatnim miejscem w którym polecam zjedzenie Carbonary jest Bellanapoli znajdująca się na rynku Manufaktury. Chociaż początkowo trochę przestraszyły mnie ceny niektórych potraw kuchni włoskiej to za Carbonare zapłaciłam tyle samo co w Presto (18,50zł). Co do samego smaku, to nadal nie potrafię wybrać, która restauracja zabiera mnie do kluskowego raju.

Enjoy :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Będzie nam miło, jak podzielisz się swoimi uwagami :)